Δημοτικό Σχολείο Καρδάμαινας
Τα νέα του Σχολείου μας
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΛΑΣΤΡΑΣ
Η Γ΄ τάξη έκανε έναν διαγωνισμό ‘Η πιο πρωτότυπη ανακυκλώσιμη γλάστρα’ στα πλαίσια του προγράμματος «Η ανακύκλωση στον σύγχρονο κόσμο» .
Οι μαθητές με πρωτότυπα , ανακυκλώσιμα υλικά έφτιαξαν γλάστρες με πολλή φαντασία και μεράκι.
Έπειτα έγινε ψηφοφορία και βγήκαν οι 3 πιο πρωτότυπες ανακυκλώσιμες γλάστρες , στις οποίες απονείμαμε βραβεία.
Τα παιδιά μέσα από τα ερωτηματολόγια -που μοιράστηκαν στις αρχές της σχολικής χρονιάς-εντόπισαν όλα τα προβλήματα:
- Δεν υπάρχουν αρκετοί κλειστοί κάδοι σκουπιδιών,με αποτέλεσμα τα σκουπίδια να παρασύρονται από τους δυνατούς ανέμους.(Προμηθευτήκαμε 7 κλειστούς κάδους)
-Δεν υπήρχε κάδος ανακύκλωσης.( Προμηθευτήκαμε κάδο ανακύκλωσης από τον δήμο)
-Καμία τάξη δε συμμετείχε σε πρόγραμμα ανακύκλωσης.(Όλες οι τάξεις του σχολείου, από την Α -ΣΤ, συμμετέχουν στο πρόγραμμα του ''litter less'' και μάλιστα, ζυγίζεται το χαρτί)
Στο σχολείο μας ήρθε και η Δημοτική Τηλεόραση της Κω και απαθανάτισε όλες τις δραστηριότητές μας! Κάτοικοι όλου του νησιού ενημερώθηκαν για την αγάπη μας προς το περιβάλλον και για τους τρόπους που διασφαλίζουμε ένα μέλλον περισσότερο βιοτικό-αειφορικό. Το βίντεο βρίσκεται στην παρακάτω σελίδα:
Παντρέψαμε το πρόγραμμα των Οικολογικών Σχολείων με την εβδομάδα “let’s do it Greece” σε μια καταπληκτική βιωματική δράση , την οποία χάρηκαν πολύ ,μικροί και μεγάλοι!
Όλα τα παιδιά του σχολείου έφεραν από ένα γλαστράκι .Στα χέρια τους κρατούσαν τσαπάκια και φτυαράκια -που είχαμε ήδη παραγγείλει για αυτό το σκοπό. Καλέσαμε τους γονείς στις 10 το πρωί να έρθουν με τα δεντράκια τους και τις τσάπες τους και η δεντροφύτευση ξεκίνησε!
Εργάτες του Δήμου ,πριν ξεκινήσουμε τη δεντροφύτευση ,προετοίμασαν το έδαφος. Έσκαψαν το χώμα και ξεχορτάριασαν.Μάλιστα ,ο ίδιος ο πρόεδρος της Κοινότητας πότισε το χώμα , για να μαλακώσει, δίνοντας το καλό παράδειγμα σε όλους μας .Τέλος, φέραμε από τα σπίτια μας λογιών λογιών λουλούδια,βότανα, δέντρα,κάνοντας μια γενναία αρχή για αυτό που πρόκειτα να ακολουθήσει!
Επισκεφτήκαμε τους γεωπόνους για να μας ενημερώσουν τι φυτά θα μπορούσαμε να βάλουμε στον περιβάλλοντα σχολικό χώρο, ώστε να αντέχουν στους δυνατούς βοριάδες και νοτιάδες και στο κλίμα του νησιού.
Οι γεωπόνοι υπήρξαν κατατοπιστικότατοι και προμηθευτήκαμε διάφορα είδη φυτών(αρωματικά βότανα όπως δεντρολίβανο, ρίγανη, θυμάρι, λουίζα, μέντα, δυόσμο, βασιλικό κά. , καλλωπιστικά όπως γεράνια, κατηφέδες, καλαχόες, τριανταφυλλιές και δέντρα όπως κυπαρισσάκια, λεμονιές και πορτοκαλιές.)
Σε όλους τους μαθητές του σχολείου μοιράστηκαν ερωτηματολόγια δύο τύπων.Στους μαθητές των Β,Γ΄,Δ τάξεων δόθηκαν ερωτήματα σχετικά με την αυλή.Στις μεγαλύτερες τάξεις τα θέματα αφορούσαν το νερό και την ανακύκλωση.
Τα παιδιά έδωσαν εξαιρετικές απαντήσεις και σημείωσαν όλα τα προβλήματα που έχει η σχολική μας αυλή.Συγχρόνως,αφουγκραστήκαμε τις επιθυμίες τους και θα προσπαθήσουμε να τις υλοποιήσουμε.(περισσότερα λουλούδια,βότανα και δέντρα, περισσότερα παιχνίδια, γήπεδο ποδοσφαίρου, λιγότερα σκουπίδια, προθυμία για ανακύκλωση)