1o Νηπιαγωγείο Ελεούσας
Τα νέα του Σχολείου μας
https://blogs.sch.gr/nip-eleous/archives/680
Κατασκευάσαμε ένα φράχτη από πλαστικά τελάρα, για να προστατεύσουμε τα φυτά μας .
Η τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου είναι αφιερωμένη στην κηπουρική. Με την συνεργασία των γονέων τα παιδιά φέρνουν φυτά και φυτόχωμα για το παρτέρι της αυλής μας. Στο διάλειμμα η πρώτη ασχολία μας είναι να φυτέψουμε και να ποτίσουμε τα φυτά μας.
Ο κήπος του νηπιαγωγείου. | 1 Νηπιαγωγείο Ελεούσας (sch.gr)
Ανακαλύψαμε τα φυτά στα εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου Ιωαννίνων και γνωρίσαμε τους αρχαίους θεούς που συνδέονται με αυτά.
Δίας- Βελανιδιά
Διόνυσος-Κισσός
Αφροδίτη- Μυρτιά
Δήμητρα- Σιτάρι
Τις επόμενες μέρες με την βοήθεια των γονιών έφερε το κάθε παιδάκι στο Νηπιαγωγείο ένα φυτό, φτιάξαμε το φυτολόγιο του Νηπιαγωγείου, δημιουργήσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι και παίξαμε.
Επίσης προετοιμάζουμε το παρτέρι μας με την συνεργασία και την βοήθεια των γονέων.
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων
Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ -Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
STEM-εκπαιδευτική Ρομποτική
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α « Μικροί μετεωρολόγοι»
Κατασκευάσαμε ανεμοδείκτες τους τοποθετήσαμε στην αυλή μας και παρατηρήσαμε την κατεύθυνση του αέρα. Αναγνωρίσαμε τα σημεία του ορίζοντα: Βορράς, Νότος, Ανατολή, Δύση.
Τι βλέπω; δέντρα, δρόμο, το Δημοτικό σχολείο, το Νηπιαγωγείο μας, σπίτια, αυτοκίνητα, σημαία, εκκλησία, πουλιά, ουρανό, τσιμέντο, χλοοτάπητα, φύλλα, κάγκελα, το βατραχάκι (αμμοδόχος)
Τι ακούω; αυτοκίνητα, τις φωνές των παιδιών, τα φύλλα που τα πατάμε.
Τι μυρίζω; καπνό, το άρωμά των ρούχων μας.
Τι πιάνω; τσιμέντο, χλοοτάπητα, κάγκελα, τον κορμό των δέντρων , τα φύλλα, το νερό στο βατραχάκι.
Στον πρώτο περιβαλλοντικό έλεγχο διαπιστώσαμε ότι η αυλή μας έχει πολλά φθινοπωρινά φύλλα που έχουν καλύψει τον χλοοτάπητα, πολλά αγριόχορτα έχουν καλύψει ένα παρτέρι, χαρτιά από φαγητά, φλούδες, σακούλες πεταμένα κάτω. Η αντίδραση των παιδιών ήταν άμεση … γάντια στα χέρια, κάδος, σκούπα , φτυάρι για να ομορφύνουμε την αυλή μας.