Content Region

Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε δείγμα 40 μαθητών της E’ και ΣΤ’ τάξης και, μετά την ανάλυση και μελέτη τους, προέκυψαν οι εξής προτάσεις:

Φρεσκάρισμα των ήδη υπαρχόντων επιδαπέδιων παιχνιδιών της αυλής και δημιουργία νέων.

Αξιοποίηση των παραμελημένων παρτεριών (καθαρισμός και φύτευση λουλουδιών ή ακόμα και δημιουργία μπαξέ).

Επιδιόρθωση των σπασμένων πλακιδίων και των επικίνδυνων σημείων στην  αυλή, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν τραυματισμούς.

Βάψιμο στα παγκάκια για ανανέωση και συντήρησή τους

Τοποθέτηση επιπλέον κάδων απορριμμάτων.

Επιδιόρθωση της περίφραξης.

Μελέτη για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ΑΜΕΑ σε διάφορα σημεία του σχολείου.

Τοποθέτηση προστατευτικών στις βάσεις των μπασκετών και στα δοκάρια των εστιών ποδοσφαίρου.

Συγγραφέας: 
eco-Ag.Athanasios1