Αποτελέσματα έρευνας σχετικά με την αυλή-Συμπεράσματα
Από τη συλλογή των στοιχείων για την αυλή, μέσω ερωτηματολογίου που δόθηκε σε γονείς, εκπαιδευτικούς και το προσωπικό, προκύπτουν ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις και τάσεις σχετικά με την ικανοποίηση τους.
Ικανοποίηση και εμπειρία στην αυλή.
Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό δείχνουν να έχουν παρατηρήσει προσεκτικά την αυλή αφού η βαθμολογία που έδωσαν έχει μέσο όρο 8,45 στα 10. Ωστόσο, η μέση βαθμολογία για το πόσο αρέσει συνολικά η αυλή είναι 7 στα 10, υποδεικνύοντας πως υπάρχει περιθώριο για βελτιώσεις που θα την καταστήσουν ακόμα πιο ελκυστική.
Προτάσεις βελτίωσης αυλής.
Αν και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, γονέων και προσωπικού δηλώνουν ικανοποιημένοι με το β επίπεδο που βελτιώθηκε πέρυσι, εκφράζουν ενδιαφέρον για επιπλέον αναβαθμίσεις και σε άλλα τμήματα. Συγκεκριμένα, προτείνονται βελτιώσεις στα επίπεδα "α" και "γ" της αυλής, ώστε να ανανεωθούν και αυτά.
Προτεραιότητες έργων από γονείς εκπαιδευτικούς και προσωπικό.
Οι γονείς δίνουν προτεραιότητα σε χώρους αθλητισμού και κοινωνικοποίησης, όπως το γήπεδο τένις, βόλεϊ, μπάτμιντον και τον χώρο για παρέα. Από την άλλη πλευρά, οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν περισσότερο τη δημιουργία παιχνιδιών για εκπαιδευτικούς σκοπούς, όπως επιδαπέδια και επιτοίχια παιχνίδια, καθώς και έναν χώρο ηρεμίας για χαλάρωση και αποφόρτιση των μαθητών.
Όταν τα αποτελέσματα αναλυθούν συνδυαστικά φαίνεται ότι ο μέσος όρος των γονέων, εκπαιδευτικών και προσωπικού επικεντρώνονται στην ανάγκη για περισσότερα επιδαπέδια και επιτοίχια παιχνίδια. Ακολουθεί η δημιουργία χώρου για παρέα και ένας ήσυχος χώρος ηρεμίας. Οι υπόλοιπες προτάσεις παρουσιάζονται παρακάτω με σειρά προτεραιότητας.
Σκέπαστρο σε επιπλέον σημεία της αυλής
Δημιουργία χώρου για μάθημα στην αυλή.
Κήπος με βότανα και καλλωπισμός βρυσών
Γήπεδα (τένις, μπάντμιντον, βόλεϊ)
Ομορφότερη περίφραξη
Περισσότερα καθίσματα και λαχανόκηπος
Προτάσεις γονέων και εκπαιδευτικών.
Οι γονείς πρότειναν τη δημιουργία ενός μικρού κυκλοφοριακού πάρκου που θα μπορούσε να εκπαιδεύσει τα παιδιά στις βασικές αρχές οδικής ασφάλειας. Από την πλευρά τους, οι εκπαιδευτικοί πρότειναν την κατασκευή μιας αμμολεκάνης και την τοποθέτηση διακοπτών παροχής νερού στις βρύσες.
Επιθυμίες των μαθητών.
Οι μαθητές εξέφρασαν την επιθυμία τους για την προσθήκη μιας πισίνας και μιας παιδικής χαράς. Αυτές οι επιλογές αντικατοπτρίζουν την ανάγκη τους για περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας και παιχνιδιού, που θα κάνουν την αυλή έναν πιο διασκεδαστικό και ελκυστικό χώρο.
Συμπεράσματα
Συνολικά, η αξιολόγηση και οι προτάσεις των γονέων, εκπαιδευτικών και προσωπικού, δείχνουν πως η αυλή έχει καλές βάσεις αλλά υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί επικεντρώνονται περισσότερο στη δημιουργία παιχνιδιών και χώρων κοινωνικοποίησης και ηρεμίας, ενώ οι μαθητές αναζητούν πιο διασκεδαστικές εγκαταστάσεις. Η συνδυαστική υλοποίηση αυτών των προτάσεων θα μπορούσε να αναδείξει την αυλή σε έναν ακόμα πιο λειτουργικό και ευχάριστο χώρο για όλους.