Εκπαιδευτική Εκδρομή Γ’τάξης στη Θεσσαλονίκη-Έδεσσα

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης με τίτλο: “Σύγχρονες και καινοτόμες διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στην οργάνωση – διαχείριση της σχολικής τάξης” στον Άξονα 1: Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση  στο μάθημα της  Βιολογίας και των Αρχαίων Ελληνικών από Μτφρ, στις 18–20 Απριλίου 2024, οι μαθητές της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν τη Θεσσαλονίκη, την Έδεσσα και τη Νάουσα. Ειδικότερα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεπτούν το Αρχαιολογικό Μουσείο  και το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης γνωρίζοντας από κοντά την ιστορία της πόλης μέσα από τα εκθέματα και τις ξεναγήσεις.

Μέσα από την παρατήρηση, δόθηκε η δυνατότητα να ανακαλύψουν την πορεία του ανθρώπου, την ιστορική διαδρομή της πόλης αλλά και ανασυνθέσουν τη νεότερη και σύγχρονη ιστορία της χώρας  (Ελληνική Επανάσταση – Βαλκανικοί Πόλεμοι – Παγκόσμιοι Πόλεμοι – Κύπρος). Παράλληλα, περιρπατώντας στο ιστορικό κέντρο της πόλης, περιηγήθηκαν σε σημαντικά ιστορικά τοπόσημα της πόλης. Επισκεπτόμενοι ακόμη την Έδεσσα και τη Νάουσα είχαν τη δυνατότητα να θαυμάσουν το φυσικό κάλλος της περιοχής με την πλούσια βλάστηση και την αέναη κίνηση των άφθονων νερών, να ανακαλύψουν την μακεδονική αρχιτεκτονική περνώντας από παραδοσιακούς συνοικισμούς, την παλιά βιομηχανική περιοχή των Νερόμυλων  και να επισκεπτούν το μοναδικό Ερπετάριο Βορείου Ελλάδος. Τέλος, κορυφαία στη στιγμή της εκδρομής ήταν η ξενάγηση στην  έκθεση «ΣΗΚΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ»!… Εικόνες και μουσικές των προσφύγων του ’22, που οργανώνει το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία και εντάσσεται στις εκδηλώσεις μνήμης για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Ειρήνη Αμοργιανιώτη ΠΕ02 και Ευδοξία Ισηδωρίδου ΠΕ04.04

 

Στόχος 3: Καλή υγεία και ευημερία

Στόχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση

Στόχος 11: Βιώσιμες πόλεις και Κοινότητες

Στόχος 15: Ζωή στη στεριά

Στόχος 17: Συνεργασία για τους στόχους

Συγγραφέας: 
Irini Amorgianioti