2ο Νηπιαγωγείο Ν Μουδανιών
Τα νέα του Σχολείου μας
Ελιές χωριάτικες .-Η παραγωγή μας φέτος .
Τις μαζέψαμε , τις ξεχωρίσαμε , τις χτυπήσαμε , τις αλλάξαμε νερό , βάλαμε μυρωδικά και τις βάλαμε σε συσκευασία . Αποφασίσαμε για το όνομα της ετικέτας , ζωγραφίσαμε , ψηφίσαμε και έτοιμες και φέτος οι ελιές μας.
Ελιές χωριάτικες από την αυλή του νηπιαγωγείου μας και από τα μικρά χεράκια των μικρών μας μαθητών
Οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας μαθαίνουν τρόπους για να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής και να προστατεύσουν το περιβάλλον .Στην κατανάλωση νερού ,ηλεκτρισμού, στις επιλογές τροφίμων αλλά και στην μετακίνηση τους .
Στο πρωινό τους λοιπόν επιλέγουν σπιτικό φαγητό με προϊόντα του τόπου μας.
Οι μικροί μαθητές του 2ου νηπιαγωγείου Ν Μουδανιών μαθαίνουν τρόπους για να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής και να προστατεύσουν το περιβάλλον .Στην κατανάλωση νερού ,ηλεκτρισμού, στις επιλογές τροφίμων αλλά και στην μετακίνηση τους .
Κάθε Παρασκευή λοιπόν έρχονται στο νηπιαγωγείο με τα πόδια, το ποδήλατο ή το πατίνι τους. Και δεν τους πτοεί ούτε ο καιρός.
Τα παιδιά φέτος τα Χριστούγεννα , αποφάσισαν ,δίνοντας το παράδειγμα σε όλους μας, να ανακυκλώσουν τα παιχνίδια τους .
Διάλεξε το κάθε παιδί ένα παιχνίδι σε καλή κατάσταση, μαζί με τη μανούλα του το έπλυναν, το έβαλαν σε μια τσάντα και μαζί και μια ζωγραφιά. Όλα μαζί τα δώσουμε στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Ν Προποντίδας για τα μικρά παιδιά που είναι δικαιούχοι.
Σελίδες
Μέσα σε κλίμα χαράς, παιχνιδιού, δημιουργικότητας και πειθαρχημένης ελευθερίας επιδιώκεται ο σεβασμός της προσωπικότητας του νηπίου, η ικανοποίηση των φυσικών και ψυχικών του αναγκών και ο σεβασμός στις ατομικές του διαφορές. Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών αποτελεί ένα σχολείο ανοιχτό στη γνώση και στην κοινωνία μέσω της βιωματικής μάθησης, του πειραματισμού και των καινοτόμων πρακτικών και δράσεων που χρησιμοποιεί.
Όραμα του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών είναι να αποτελεί περιβάλλον χαράς και μάθησης για όλα τα παιδιά, χωρίς αποκλεισμούς, καλλιεργώντας και αναπτύσσοντας την κριτική τους σκέψη, την ανάληψη πρωτοβουλιών για εναλλακτικούς τρόπους δράσης σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο για έναν αειφόρο κόσμο σε συνεργασία με τους γονείς και την τοπική κοινωνία.